פעילות גופנית

כולם יודעים שפעילות גופנית היא דבר חשוב, אך כמה מאתנו אכן מקפידים לבצע פעילות גופנית באופן קבוע? התירוצים הם רבים: אין זמן, אין כוח, בדיוק לפני החגים, בדיוק אחרי… אבל עם תירוצים לא הולכים למכולת כידוע. או במילים פשוטות יותר, בזמן שאתם אינכם מבצעים פעילות גופנית אתם הולכים ומתנוונים לאט לאט, ופתאום כל גרם מדרגות נראה לכם כמו הר גבוה.

מה הפתרון? הדבר הראשון והחשוב ביותר, הוא להפסיק לומר "סמוך" ולחשוב שבעתיד יהיה טוב יותר. שום פתרון קסם לא יצוץ, זמן לא יתפנה לכם פתאום סתם כך. הצעד הראשון הוא להבין, שלעולם לא יהיה לכם זמן טוב יותר, או פנוי יותר. אחרי שהבנו את זה אנחנו יכולים לעבור לצעד הבא.

חדרי כושר הם פתרון טוב לאנשים שלא סומכים על עצמם (ובצדק…) שיתאמנו לבד בבית. בחדר כושר יש אווירה, מתקנים מגוונים ושאר עזרים שמקלים על ההתמדה. שלא לדבר על זה שהוצאתם כסף על מנוי, ואתם מרגישים חובה מוסרית לנצל אותו.

אני אישית ממליץ, כאשר אתם חוזרים להתאמן לאחר תקופה ממושכת של הפסקה או שמעולם לא התחלתם, לא להתנפל ישר על המתקנים ולבזבז את כל האנרגיה שלכם ללא מטרה ברורה. זאת בדיוק הסיבה שלא החזקתם עד היום. לדעתי את האימון הראשון, או הכמה הראשונים כדאי לכם לבצע עם מאמן אישי.

לאנשים שגרים בירושלים לצורך הדוגמה, כדאי לחפש מאמן כושר אישי בירושלים שיבנה איתם תכנית אימונים אישית, בהתאם ליכולות שלהם והשאיפות שלהם. מעקב אחרי הישגים נותן לכם אינדיקציה היכן אתם ולאן אתם רוצים להגיע. כך אתם פורטים לפרוטות את המטרה הגדולה "להיות בכושר" אבל הפעם, גם תצליחו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>